Panou de control pentru încălzitorul electric de saună - EOS Compact H18
Descriere
EOS Compact H18 : unitate de control similară cu EOS Compact D18 , dar pentru saună uscată și cu abur. Potrivită pentru toate încălzitoarele Bi-O de până la 10 kW. Capacitatea de comutare poate fi mărită cu ajutorul unor surse de alimentare. Interval de control al temperaturii: 30 °C până la 115 °C (mod uscat) și 30 °C până la 70 °C (mod umed).
Cu butoanele multifuncționale puteți controla încălzitorul de saună și iluminatul saunei foarte ușor și rapid. Ecranul color TFT de 3,5 inci afișează clar toate setările importante dintr-o privire.
Panoul de control oferă o gamă largă de funcții: presetare practică a timpului cu dispozitiv de siguranță, setarea a patru profiluri de utilizator diferite, afișarea timpului rămas, temporizator presetat pe 24 de ore, blocare setări, limită de temperatură de siguranță (139 °C), iluminare cabină saună și putere ventilator, precum și limitare timp de încălzire (6 h / 12 h / 18 h / nelimitat) și mod casă de vacanță.
În plus, EOS Compact oferă o putere reglabilă a luminii în cabină, o putere a ventilatorului în două trepte, conexiune la o bancă opțională și un senzor combinat (senzor combinat numai pentru modelul HC) și conexiune a interfeței de saună EOS pentru module externe.
Panoul de control impresionează prin designul său modern și elegant și carcasa plată. Opțiuni flexibile de montare - montare pe perete și parțial încastrat. Disponibil în alb arctic și antracit.
Technical specification
- Garanție (y.) 2
- Tara de fabricatie Germania
- Dimensiuni înălțime (mm) 220
- Dimensiuni lățime (mm) 255
- Adâncimea dimensiunilor (mm) 90
- Timp de funcționare (h) 6. 12. 18. ∞ h
- Tensiunea de alimentare, faza 400 V 3N AC 50Hz
- Temperatură reglabilă min-max ° C 30 - 115 / 30 - 70
Instrucțiune
Shipping information
Prioritatea companiei noastre este de a livra clienților mărfuri de cea mai înaltă calitate la un moment convenabil pentru aceștia într-un loc la alegerea lor.
Livrăm mărfuri în toate țările lumii, dacă nu găsiți țara sau orașul de care aveți nevoie atunci când alegeți adresa de livrare, vă rugăm să ne contactați pe e-mail [email protected] sau să sunați la numărul de telefon de contact, prețul de livrare va fi fi calculat individual.
Livrarea este întotdeauna disponibilă.
Informații de livrare:
Pregătirea comenzii pentru expediere durează 2-3 zile lucrătoare din momentul primirii plății în contul bancar al magazinului. Odată ce comanda dumneavoastră este gata, aceasta va fi predată curierului pentru livrare.
Timpul de livrare:
Livrarea durează de obicei 8-10 zile lucrătoare, dar pentru comenzi mai mari sau voluminoase, perioada de livrare poate dura mai mult.
Vă rugăm să rețineți că comenzile nu sunt procesate, expediate sau livrate în weekend sau sărbătorile legale.
Termenul maxim de livrare nu trebuie să depășească 4-6 săptămâni.
Timpul de livrare se calculează din momentul în care comanda este ridicată și expediată din depozitul nostru. De îndată ce comanda este expediată, clientul va primi o notificare prin e-mail cu toate informațiile de urmărire a comenzii sale. Condițiile de livrare se pot modifica în funcție de distanța punctului de destinație.
Termenul de livrare pe site este aproximativ.
Compania nu este responsabila, pentru eventualele intarzieri de livrare.
Compania nu este responsabilă pentru rearanjarea electricienilor sau constructorilor.
NB! Dacă nu ați primit comanda în perioada de timp indicată mai sus, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți.
Preturi de livrare la domiciliu
Costul transportului in toata Europa se calculeaza in functie de tarifele stabilite de serviciul de curierat.
Inainte de a livra marfa, curierul va aranja un timp de livrare acceptabil pentru dvs. telefonic (zile lucratoare Luni-Vineri 8:00 - 17:00).
Costurile de livrare nu sunt incluse in pretul produsului specificat in magazinul online.
Costul de transport va fi adăugat la valoarea coșului de cumpărături.
Colectarea bunurilor
La primirea mărfii livrate, vă rugăm să verificați starea expedierii (ambalajului), să vă asigurați că ambalajul nu este deformat sau deteriorat. Dacă bănuiți că coletul a fost deteriorat sau deformat, nu semnați documentele coletului și returnați coletul la curier. Dacă coletul este în regulă, atunci semnați factura (conosamentul) sau alt document de transfer-acceptare a transportului. Documentul semnat este dovada că bunurile comandate v-au fost livrate.
La achiziționarea de produse mai lungi de 2,4 m, clientul poate fi nevoit să aranjeze descărcarea.
Returnarea mărfurilor
Facem tot posibilul pentru a împacheta bunurile achiziționate de la noi. Din păcate, uneori se poate face rău în timpul transportului. Chiar dacă nu știi dacă ceva este deteriorat sau nu, este întotdeauna bine să faci fotografii coletului sosit pe smartphone-ul tău, vei avea nevoie de acestea în cazul în care se face vreun rău conținutului.
Dacă puteți vedea semne de ambalaj deteriorat, vă rugăm să luați următorii pași:
1. Faceți fotografii ale pachetului și asigurați-vă că deteriorarea este vizibilă.
2. Despachetați comanda și verificați dacă vreun produs este deteriorat, faceți o fotografie a articolului deteriorat.
3. Dacă există o încălcare, vă rugăm să ne informați prin e-mail [email protected]
NB! Pentru toate reclamațiile privind bunurile deteriorate sau sparte, trebuie să vă faceți reclamația în termen de o (1) zi lucrătoare de la data livrării. Compania trebuie să primească detalii complete și descriere în formă scrisă cu fotografii atașate ale bunurilor deteriorate.
Atunci când cumpărătorul refuză să accepte mărfurile livrate care nu sunt defecte, el trebuie să plătească costurile de returnare a bunurilor către noi.
Dacă aveți solicitări sau comentarii cu privire la serviciile de livrare a mărfurilor, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefon. Vom lua în considerare cu siguranță dorințele tale.